top of page

Toimitus-ja takuuehdot

​

 

TOIMITUSEHDOT

​

YLEISTÄ


Apuväline Visual Focus OY
Korsholmanpuistikko 23
65100 Vaasa

​

Sähköposti: mikael@visualfocus.fi
Puhelin: +358-040 539 1071
Y-tunnus: 2375323-2

​

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.1.2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita.

​

TUOTTEET JA TUOTEHINNAT


Tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

​

TILAAMINEN JA SOPIMUS


Pyydämme tekemään tilauksen sähköpostin kautta. Lähetämme tilauksesta vahvistuksen, jonka pyydämme tarkistamaan tuotteen ja hinnan osalta. Vahvistuksen jälkeen tilaus on sitova.

​

MAKSAMINEN


Maksutapa on tilisiirto. Voimme lähettää laskun joko tilauksen mukana tai erikseen paperilaskun postissa tai sähköpostin. Voimme myös lähettää verkkolaskun

​

TILAUS JA -TILAUSVAHVISTUS


Tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. 
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

​

TOIMITUSTAPA


Tilauksen toimitus on joko nouto tai posti.

​

TOIMITUSAIKA


Yleisimmät toimitusaikamme Suomessa ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 vuorokautta.
Mikäli tuote lähetetään valmistajan toimesta, niin silloin toimitusaika on 7-14 vuorokautta.

​

PERUUTUSOIKEUS JA PALAUTUSEHDOT


Tilauksella ei ole palautusoikeutta ellei asiasta ole sovittu erikseen.

​

LÄHETYKSEN TARKISTUS, VIRHE JA ONGELMATILANTEET


Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

​

Asiakaspalvelu


Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:


Mikael Toivainen
mikael@visualfocus.fi / 040 5391071

​

VASTUUNRAJOITUS


Apuväline Visual Focus Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

​

ERIMIELISYYDET


Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

TAKUUEHDOT

​

Enhanced Vision takuukäytäntö


Enhanced Visionin tuotteet on suunniteltu tarjoamaan parasta kuvalaatua, käytännöllisiä ominaisuuksia, helppokäyttöisyyttä ja luotettavaa palvelua. Tuotteet on tarkastettu ja testattu ennen toimittamista. Enhanced Vision vastaa tuotteidensa laadukkaista materiaaleista, osista ja valmistuksesta.
Enhanced Vision antaa tuotteillensa materiaali- tai valmistusvikoja koskevan kahden vuoden takuun, kun laitetta on käytetty normaalikäytössä. Merlin Ultra tuoteperheellä takuu on kolme vuotta.


Takuuaika alkaa alkuperäisestä ostopäivästä. Enhanced Vision oman valintansa mukaan joko korjaa tai vaihtaa tuotteen uuteen veloituksetta takuuaikana.

​

Rajoitukset


Kaikki ostetut tuotteet on rekisteröitävä Enhanced Visionille. Rekisteröimällä Merlin ultra varmistetaan oikeus saada tuotetakuun parasta suojaa ja palvelua. Euroopassa yksityinen ostaja ei voi hankkia lisätakuuta vaan saa aina kolmen vuoden takuun.

​

Kolmen vuoden takuu eivät kata seuraavia:
1. Väärinkäytöstä, epäasianmukaisesta käytöstä, onnettomuudesta tai laiminlyönnistä aiheutuneita vikoja tai vaurioita.
2. Virheellisestä käytöstä, huollosta, asennuksesta, säädöstä, muutoksista tai muunnoksista aiheutuneita vikoja tai vaurioita.
3. Ruoka- tai nesteroiskeista aiheutuneita vikoja.
4. Normaalista käytöstä aiheutuneita muovipintojen ja muiden ulkoisten osien naarmuuntumisia tai vaurioitumisia.
5. Vahinkoja, jotka johtuvat Merlin ultran käytöstä muiden kuin Enhanced Visionin toimittamien varusteiden kanssa.
6. Lamppuja, jotka eivät kuulu takuun piiriin.

​

Huolto


Emme oleta, että sinun täytyisi korjata Merlin ultraa, mutta jos sinun täytyy, sinun pitää lähettää laite takuuhuoltokeskukseemme.


Jos tarvitset takuuhuoltoa, ota yhteyttä Enhanced Visioniin jälleenmyyjään saadaksesi palautuslupanumeron. Takuukorjauksia ei hyväksytä ilman voimassa olevaa palautuslupanumeroa. Sinun kannattaa säilyttää alkuperäinen pakkaus siltä varalta, että takuuhuoltoa tarvitaan. Saadaksesi takuuhuoltoa sinun täytyy toimittaa ostotodistus, jossa näkyy ostopäivämäärä. On ostajan vastuulla huolehtia tuotteiden toimittamisesta Enhanced Visionille korjausta varten koituvista kuluista.

 

Enhanced Vision huolehtii korjattujen tuotteiden palauttamisesta ostajalle koituvista kuluista. Enhanced Vision pidättää oikeuden käyttää takuukorjauksissa talteenotettuja ja/tai hyväkuntoisia käytettyjä osia.
Tätä tuotetta käyttävät tekevät sen tietoisena tietyistä suurennuslaitteiden käyttöön liittyvistä riskeistä.

​

Svarovsky valkoiset kepit

​

Svarovskyn tuotteilla on yhden vuoden takuun.

Mikäli tuotteessa on vika heti asiakkaan sen saatuaan, niin siitä tulee ilmoittaa heti jälleenmyyjälle.
Valmistuksellinen tai materiaalinen tuotevika korvataan uudella tuotteella.

Takuu ei koske normaali käytössä aiheutuneita kulumia eikä virheellisestä ja/tai rajusta käytöstä kepille aiheutuneita vahinkoja.

bottom of page